یک قسمت یک زیرمجموعه از دادههاست. دوست دارم برایتان آموزش سئو در مشهد یک پیتزا را که از اسلایسهای متفاوتی درست شده تصویرسازی کنم، یک اسلایس دارنده پستو و موزارلاست، یک اسلایس دارنده سس و فلفل میباشد، یک اسلایس دارنده ژامبون و آناناس و غیره هست. درصورتی که بخواهیم استعارهای کلام کنیم هر اسلایس استعاره از یک قسمت میباشد.
شما میتوانید براساس مفاد تحت قسمتهایی را ساختوساز فرمائید:
یوزرها (به عنوان مثال، کاربرانی که پیش از این از سایتتان خرید کردهاند، کاربرانی که برای مشورت کردن تصویباسم کردهاند و غیره)
سشنها (جلسات) (برای آحاد سشنهایی که از کمپین خاص بازاریابی ساختوساز گردیدهاند، تک تک سشنهایی که در آن کاغذ قیمتش چشم گردیده)
هیتها (از جمله، تک تک هیتهایی که در آن خرید از 85 دلار بیشتر گردد، تک تک هیتهایی که در آن محصولی خاص به کارت اضافه میگردد)
گزارشهای گوگل آنالیتیکس
نوارکناری سمت چپ GA پاره ای حیرانکننده میباشد. شش مورد گزارشدهی در دست شماست (که تمامی دارنده اسامی غیر قابل درک حیرانکننده میباشد)، و کلیک روی هرمورد از آن ها صرفا به شما موردهای بیشتری را سفارش می دهد. بیایید هر گزارش را باهم رسیدگی کنیم.
گزارش های لحظه ای گوگل آنالیتیکس
همانگونه که از نامش بر می آید، گزارش ریل تایم درمورد اینکه در وبسایت شما در هر لحظه چه اتفاقی می افتد اطلاعاتی را اختیارتان قرار میدهد. شما میتوانید ملاحظه کنید یک سری بازدیدکننده در سایتتان میباشند، از کدام صفحه ها بازدید کردهاند، از کدام پلتهیبتهای اجتماعی میایند، کجا قرار گرفتهاند و غیره.
در حالیکه گهگداری نگاه کردن بدین گزارش جنبه تفریحی دارااست ولی بها آن خیلی نادر می باشد. در اینجا طریقهایی برای به کار گیری از ریل تایم اورده شده میباشد:
ملاحظه کنید که از یک پست وبلاگ یا این که اجتماعیتان چقدر ترافیک گرفتهاید.
سریعا بفهمید که فروش یا این که اتفاق افتاد یک روزهتان سبب ساز تحریک بازدیدها و یا این که تبدیلها میگردد.
اعتقادوباور نتیجه ها نمایید که پیگیری URLها و رویدادهای کاستومی که گزینش کردهاید همانگونه که بایستی فعالیت مینمایند.
این نکات به دردتان میخورند البته دیگر گزارشها چیز بیشتری در چنته داراهستند!