عاقبت ، بروزرسانی محتوای کهن دارنده نرخ رجوع بسیار بهتر میباشد. آموزش سئو در مشهد هر روز مطالب جدید و متعددی منتشر میشود و مرتبه بندی برای پست های نو وب لاگ را مشقت بار می نماید. در مقابل ، محتوای سابق خیس که پیش از اینً توفیق آمیز بودند ممکن میباشد در طی درحال حاضر دیگر کیفیت بالا نباشند و شما به مکان آن که استارت به ایجاد و ساخت محتوای تازه فرمایید و وقت و هزینه ی متعددی را صرف این مورد فرمایید عالی میباشد محتوای کهن خویش را آپدیت رسانی فرمایید.
بدونشک با گذر فرصت شما احتمالاً متوجه خواهید شد که بیشترین ترازو بازدید از محتوای دیرین خیس ناشی میگردد. براین اساس ، سپرده گذاری در پست ها و صفحاتی که پیش از اینً داشته اید، رایا پارس سپرده گذاری در مواقعی میباشد که اینک بیشترین بازدید کننده را به هم پا دارااست و این مسئله توفیق شمارا ضمانت می نماید. بعلاوه ، استعمال دوباره از محتوای مو جود اصولا به شما این قابلیت و امکان را میدهد که یک پست نو را فارغ از تایپ کردن آن منتشر فرمائید.
براین اساس تا بهاین مکان شغل شما متوجه شدید که آپ دیت رسانی محتوای کهن خیس قادر است کاری بسیار داهیانه برای شما باشد و مزیت های آن را معرفی کردیم. پیرو ما به شما به طور مرحله و مرحله خواهیم اعلامکرد که چه طور این شغل را اعمال دهید.
بروزرسانی محتوای سابق ( به طور قدم به قدم )
اطلاعات و داده ها مایحتاج خویش را گردآوری فرمایید.
اولی پرسش این میباشد که کدام پست ها دقیقاً به عبارتی پست هایی میباشند که بایستی سئو فرمایید؟ از نگاه تئوری ، تمامی آنان نیاز به آپدیت رسانی داراهستند ، با این حالا ، بهتر میباشد بدانید که می بایست بروزرسانی محتوای سابق را از کجا استارت نمایید. یکی اولی گام ها این میباشد که به Google Analytics خویش بروید و آنگاه در آن جا میتوانید دوست داستنی ترین صفحه های وبسایت خویش را بیابید. توصیه میکنیم نوشتهی علمی نصب گوگل آنالیتیکس در وردپرس را بخوانید.
هنگام به روزرسانی محتوای سابق ، دوستداشتنی ترین صفحه های را در google analytics پژوهش کرده و پیدا نمائید. همینطور میتوانید مواقعی مانند نرخ کلیک و معدل فرصت حضور در آن برگه را اخذ فرمایید. با استعمال از این داده ها ، میتوانید صفحه های خویش را با بیشترین نرخ رجوع به روزرسانی نمائید. این مورد ها در کنسول جستجوی گوگل در نصیب ارتباطات و آنگاه صفحه ها بلندتر لینک مو جود میباشد .
خلال این، ممکن میباشد بخواهید از هیبت های نام نویسی پست الکترونیک، اشتراک های اجتماعی، درجه بندی و بقیه معیارهایی که برای گزینش توفیق صفحه ها خویش به کارگیری میکنید، what is seo در هر شیت استعمال نمائید.
صفحه های مطلوب برای به روزرسانی را پیدا فرمائید.
وقتی که کلیه این اطلاعات را در یک جای قرار دهید ، فرصت تجزیه و آنالیز آنها فرا رسیده میباشد. در اینجا تعدادی نوع برگه وجود دارااست که می بایست مراقب آنان باشید:
ترافیک بالا البته نرخ تبدیل معدود – این نوع پست ها در شکل سئو قابلیت ساختوساز هدایت و نام نویسی بیشتر را داراهستند.
ترافیک نادر البته تبدیل زیاد – در اینجا، می قدرت با اتخاذ تدابیری برای ارتقا ترافیک، تعداد راندمان ها را ارتقا بخشید.
محتوای دوست داستنی قدیمی – این ها مواقعی می باشند که در زمان روز ارتباطات و اشتراکاتی را در شبکههایعمومی به دست میاورد ولی به دلایلی معیار بازدید و کاوش آنها کاهش پیدا کرده میباشد.
نگاه پرت کردن به محتوای خویش از این روش به شما این قابلیت را میدهد که برخی از نامزدهای احتمالی را برای سئو شناسایی نمایید. برای آغاز ، گزینش 10-30 پست بایستی کافی باشد. سایر مورد ها را میتوانید در حین های دیگر سئو فرمایید. بعداز آن ، مجال آن فرا رسیده میباشد که یک یا این که چندین چاره تحت را برای به روزرسانی محتوای سابق خویش به فعالیت گیرید.