X
تبليغات

تصویر ثابت

محتوای فصلی و یا حساس به زمان در مقابل محتوای همیشه سبز
loading...
YourAds Here YourAds Here

آموزش سئو در مشهد

بازدید : 8
پنجشنبه 27 مرداد 1401 زمان : 9:13

تا به اینجای فعالیت احتمالاً متوجه تفاوت این دو نوع محتوا گردیده اید. آموزش سئو در مشهد محتوای فصلی معمولاً مرتبط با داده ها آپ دیت میباشد و تنها در بعضا از مجال های سال ترویج داراست. این مطالب در صنایعی که به صورت مداوم در درحال حاضر تغییر و تحول می باشند کاربردی میباشند، مانند حرفه آوری و مد رسانه های خبری، یا این که مارک هایی که معمولاً این نوع شغل ها را دارا‌هستند. محتوای فصلی به 2 گروه تقسیم میگردد:

بر طبق فرصت (فصول خاصی مانند فصل زمستان و فصل تابستان، فرصت هایی که سالانه تکرار میشود)
مطابق روی داد (جشن سال نو میلادی، نوروز، روز زن، روز مامان، کنسرت و حتی فیلم، اگرچه در غایت سبز می‌شوند ولی با سپری شد فرصت ترافیک خویش را از دست می‌دهند).
برخی مجموعه سوم را اضافه می نمایند، که تحت عنوان محتوای موضوعی شناخته میگردد. با این حالا، گفته می‌شود که بازاریابی محتوای فصلی دربرگیرنده تیم دیگری میباشد که تحت عنوان محتوای فصلی بر پایه ی تعطیلات شناخته میشود. تایپ کردن محتوای فصلی می‌تواند به منفعت مارک شما باشد و این پیام را به استفاده کننده می‌دهد که شما به واپسین آپدیت رسانی ها عنایت می دهید و دوست دارید آپ تو دیت باشید. رایا پارس این عشق و علاقه جدیدا و داده ها توسعه یافته را نشانه می‌دهد.

چنین مخاطبان شما آغاز به متکی بودن می نمایند و همینطور مشتری بامسئولیت شما میگردند. محتوای موضوعی آرم می‌دهد که شما میخواهید در موضع خویش مخاطبان خویش را در سکو نخستین قرار دهید. شما به آنچه در آن لحظه مایحتاج میباشد عنایت می دهید. محتوای موضوعی میتواند نیازها و علایق خواننده‌گان را به راحتی برآورده نماید.

در مقابل محتوای مدام سبز همیشگی میباشد و یوزرها برای بازه زمانی زمان بر به آن عشق و علاقه خواهند داشت. این نوع محتوا در اصلً برای یادگرفتن مخاطبان تاسیس شده است. هیچ گاه از مد نمی افتد چون عموم مدام به‌این نوع مطالب نیاز خواهند داشت. مطالعات موردی، رسیدگی محصول ها، راهنماها، لیست ها، نکات اصلی حول یک مورد، یادگرفتن ها، پادکست ها همگی اینها مثال هایی از محتوای مدام سبز می‌باشند.

محتوای سبز خلاف محتوای فصلی برای نگهداری سودمندی خویش کم کم نیاز به روزرسانی ها خواهد داشت و این مورد می‌تواند به کاهش مخارج مرتبط با ایجاد محتوای نو و … یاری دهد. تولید محتوای مدام سبز ممکن میباشد پاره ای مشقت بار خیس از محتوای فصلی باشد. در مقایسه با محتوای فصلی، که مهم‌ترین نکته در مورد آن مجال و همگام سازی میباشد، در محتوای مدام سبز چگونگی بسیار اساسی میباشد.

در وضعیت کلی شما برای توفیق و جذب عشق یوزرها می بایست هر دو نوع ابن محتوا ها را به کار گیری نمایید. تجارت ها میتوانند از ادغام کردن محتوای مدام سبز با پست ها و صفحه ها فصلی و یا این که حساس به مجال خویش از مزایای آن منتفع شوند. شعور تفاوت در بین محتوایی که مدام سبز و فصلی و حساس به فرصت، what is seo به شما یاری می نماید تا استراتژی محتوای خویش را به سطح تماما جدیدی برسانید. اکنون بیایید ببینیم که چرا محتوای مدام سبز یک ابزار قادر بازاریابی میباشد و چرا هیچ زمان نمی اقتدار آن را با استراتژی های دیگر جایگزین کرد.

مزایای محتوای مدام سبز: چرا می بایست محتوای مدام سبز ساخت و ساز فرمائید؟
همانگونه که در صدر نیز گفته شد محتوای مدام سبز منجر ساخت‌و‌ساز ترافیک، ساخت‌و‌ساز بازدهی و مزایای دیگری می گردد که می‌تواند تأثیرات بزرگی در استراتژی بازاریابی محتوای شما داشته باشد. در اینجا بعضی از مزایای محتوای مدام سبز برای شما گفته شده میباشد:

بهبود seo
محتوای مدام سبز از استراتژی seo شما امان می نماید چون به شما این قابلیت را میدهد که کلمه ها کلیدی را طبیعتا در صفحه های خویش وارد نمائید و پیوندهای داخلی با بقیه مطالب تارنما را در بر داشته باشید. خلال این، محتوای مدام سبز به کاهش نرخ پریدن یا این که بانس ریت شما یاری می نماید و اشخاص را برای برهه زمانی بیشتری در وب سایت خویش نگه می‌دارد، چون محتوای آن آموزنده، مرتبط و بی پایان میباشد. در غایت، نرخ پریدن زیر به موتورهای کاوش آرم میدهد که محتوای شما گران بها میباشد و درخواست و پرسش مخاطب را برآورده می نماید.

از نگاه seo، محتوای مدام سبز همینطور یک تمرین برای پیوند سازی میباشد که به شما یاری می نماید تا از روش لینک و پیوند دادن به وبسایت های دیگر، پروفایل بک پیوند خویش را ساخت نمائید و به سایت خویش بها و قدرت بیشتری دهید. محتوای مدام سبز به شما قیمت اضافه می نماید، بدین ترتیب برای ناشران دیگری که در زمینه‌ی یک قضیه شبیه یا این که مرتبط می نویسند دیدنی میباشد و برای تهیه و تنظیم متن یا این که داده ها مازاد نیاز به لینک به یک منبع فرنگی دارا‌هستند جالب میباشد. وقتی که یک منبع دارای اعتبار بخشی از محتوای مدام سبز شما باشد ، شما یک پیوند ارگانیک به سایت خویش بدست میاورید، که پیوند دهنده توانمند برای ارتقا قدرت و سکو شما ضروری میباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1321
  • بازدید کلی : 4353
  • کدهای اختصاصی