وضعیت جغرافیایی استفاده کننده
این نمودار جای کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می نمایند را ردیابی می نماید. همینطور قادر است آموزش سئو در مشهد نماد دهد که استفاده کننده شما به کدام لهجه در اکنون مرور میباشد.
ادامه مقاله
به چه شکل بهینه سازی را حافظه بگیریم ؟
این میزان قادر است برای بازاریابانی که روی کمپینهای در میانالمللی فعالیت مینمایند و می خواهند دسترسی آنان را عالی ادراک نمایند، موءثر باشد.
بسته به تعداد یوزرها در بین المللی، ممکن میباشد مورد نیاز باشد ورژن لهجه دیگری از تارنما خویش را در لحاظ بگیرید.
۷: بازدیدکنندگان نو در مقابل بازدیدکنندگان بازگشتی
این نمودار به راحتی بازدیدکنندگان کلی شمارا به بازدیدکنندگان تازه یا این که بازگشتی تقسیم می نماید. بازدیدکنندگان تازه، بازدیدکنندگانی میباشند که تا قبل از اینً هیچ زمان وارد تارنما شما نشده اند. بازدیدکنندگان بازگشتی بازدیدکنندگانی می باشند که در دو سال قبل بیشتراز یک توشه از تارنما شما بازدید کرده اند.
هجوم بازدیدکنندگان نو میتواند علامت دهنده یک کمپین بازاریابی غالب، محتوای دوست داستنی یا این که ارتقاء دانایی از مارک باشد.
بازدیدکنندگان بازگشتی میتوانند دیدگاه بیشتری در زمینهی صفحه های دوست داستنی در اینترنتوبسایت شما، محتوای ارزشمندی که میتوانید آن را تغییرو تحول دهید، یا این که حتی یک متاع قانعکننده برای پر رنگ کردن، ارائه دهند. همینطور می توانید یوزرها بازگشتی را با مشوقهای وفاداری یا این که CTA دیدنیخیس مقصود قرار دهید.
۸: دسکتاپ در مقابل گوشی
این نمودار بازدیدکنندگان را مبتنی بر دستگاه تقسیم بندی می نماید. بازدیدکنندگان گوشی را با دسکتاپ مقایسه فرمائید تا مشخص و معلوم نمائید که بازدیدکنندگان اساسا چه طور به تارنما شما دسترسی دارا هستند.
در صورتی کمپین بازاریابی شما یک کدام از یا این که دیگری را غرض قرار میدهد، این واحد سنجش میتواند به شما در پیگیری توفیق آن یاری دهد.