در واقع می بایست بگوییم که بهینه سازی داخلی یا این که بهینه سازی on-page فرآیند سئو محتوا در صفحه ها سایت شما میباشد. آموزش سئو در مشهد از یک ایمیل کوتاه و توصیفی استعمال نمایید. url های کوتاه و توصیفی به یوزرها برای فهم و شعور و شعور بیشتر محتوای آن کاغذ یاری مینماید.. شایسته ترین راه و روش برای تولید یوآرالهای کوتاه و توصیفی به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی اساسی میباشد. به نمونههای پایین اعتنا فرمائید:
example.com/blog/on-page-سئو/
example.com /blog/link-building/
example.com /blog/free-بهینه سازی-tools/
لازم به ذکر میباشد که نشانیهای بلند در غایت در صفحه های سرپ گوگل کوتاه میشوند و کاملا اکران داده نمی شوند. مانند نشانی ذیل
یک تگ تیتر دیدنی بنویسید.
تگهای تیتر در حاصل کاوش امداد مینمایند تا یوزرها فهم بهتری از محتوای شیت متبوع داشته باشند. اکثر کارشناسان seo معتقدند که تگ تیتر، مهم ترین عنصر بهینه سازی میباشد. شایسته ترین سفارش برای تگهای تیتر این میباشد که از کلمه و واژه کلیدی مهم استعمال نمائید. ولی در صورتیکه تیتر شمارا از وضعیت معمولی بیرون مینماید و یا این که منطقی به حیث نمی رسد از آن استعمال نکنید. این خیلی اساسی میباشد که یک تیتر متقاعد کننده بنویسید که مخاطب را ترغیب به کلیک فرمائید.
یک متا توضیحات قانع کننده بنویسید.
گوگل نسبتاً در یک سوم مواقع متا توضیحات را در نتیجه ها سرپ اکران می دهد. برای تایپ کردن یک متا توضیحات قانع کننده می بایست:
تیتر را پیشرفت دهید.
رسا و معمولی بنویسید.
در توان ۱۲۰ کاراکتر بنویسید.
از لغت ها کلیدی اساسی خویش در حالتی که که تیتر معنا صدق داشته باشد، استعمال نمائید.
متا توضیحات در واقع برگ غالب شماست. با تایپ کردن نصیب کوچکی از زمینه محتوا میتوانید مخاطب را به سمت خویش فرا خوانی نمائید و با بکار بردن کلمه ها کلیدی اورا متقاعد فرمائید که آنچه را که وی میخواهد درین مقاله پیدا مینماید.
به منابع دارای اعتبار و مربوط لینک و پیوند دهید.
پیوند دهی داخلی به یوزرها امداد مینماید که در تارنما شما بمانند و در واقع آنهارا هدایت مینماید. ولی لینک و پیوندهای فرنگی چطور؟ جان مولر می گوید: ” پیوند دادن به سایتهای فرنگی یک رویکرد خوب برای ارائه قیمت به مخاطبانتان میباشد. اکثر وقت ها پیوندها به یوزرها یاری مینماید تا بیشتر درباره ی این مقاله بدانند و منابع شمارا از نگاه مرتبط بودن رسیدگی نمایند.. ولی نکته حائض اهمیت اینجاست که تنها هنگامی از این ارتباطات استعمال فرمائید که منطقی باشد.